خدمات ناخن ونک تهران

خدمات ناخن ونک ، ناخن یکی از اعضای محافظتی و زیبایی بدن میباشد . محافظتی به این دلیل میباشد که از نوک انگشتان ما حین انجام کارهای روز مرّه محافظت میکند و زیبایی از این بابت اهمیت دارد که با اضافه کردن ناخن مصنوعی روی ناخن (کاشت ناخن) یا با لاک ناخن و دیزاین های جدید روی ناخن طرح های زیبایی ایجاد کرد .نزدیکترین مسیر دسترسی به ونک در منطقه 2 ایستگاه تاکسیرانی ونک و خط اتوبوسرانی ب BRT میباشد.

خدمات ناخن در ونک چه خدماتی را شامل میشود؟

خدمات ناخن در ونک در حالت کلی زیبایی دست و ناخن های دست و و زیبایی ناخن های پا را شامل میشود.  مانیکور، پدیکور، کاشت ناخن مصنوعی دست و پا شامل خدمات ناخن میباشد . کاشت ناخن مصنوعی که به صورت پروز ناخن روی ناخن های دست و پا طی مراحلی با دیزاین ها و طرح های مختلف چسبانده میشود.

دیزاین جدید گل در کاشت ناخن در ونک

کاشت ناخن (کاشت ناخن مصنوعی) چیست؟

کاشت ناخن یا کاشت ناخن مصنوعی به منظور زیبایی ناخن های دست و پا که نا متقارن یا نامنظم و یا کوتاه میباشند استفاده میشود . کاشت ناخن به منظور اضافه کردن نوعی ناخن مصنوعی روی ناخن های طبیعی افراد که عموما خانم ها و دختر خانم ها را شامل میشود با استفاده مواد و لوازم خاصی صورت میگیرد. کاشت ناخن مصنوعی نه تنها به انگشت ها و دست های فرد زیبایی خاصی میدهد حس اعتماد به نفس را هم در افراد زیاد میکند . برای انجام کاشت ناخن در محدوده ونک با شماره تلفن ما تماس بگیرید.

خدمات کاشت ناخن مصنوعی در ونک

خدمات کاشت ناخن مصنوعی شامل کاشت ناخن به روش های ( پودری ، قالبی ، و ژله ای ) را شامل میشود که به کاشت ناخن پودری ، کاشت ناخن ژله ای ، کاشت ناخن قالبی معروف میباشد . ترمیم انواع کاشت ها ، انواع دیزاین های ناخن و کاشت ناخن هم شامل خدمات ناخن در ونک میشود. کاشت ناخن پودری هلویی ، میکس ، بی بی بومر ،  اکلیلی ، گریم کاشت ناخن ، دیزاین های اکلیلی ، بلک لایت ، کروم ، شاتر کروم ، هولوگرام و … میباشد کاشت پودری مادر کاشت ها هم میباشد.

کاشت ناخن بلک لایت در یوسف آباد

خدمات کاشت ناخن پودری در ونک

خدمات کاشت ناخن پودری تو ونک – یک از خدمات اصلی و پرمشتری ما در این منطقه از تهران میباشد . کاشت ناخن پودری به دلیل قابلیت انعطاف پذیری به هر دیزاین ناخن و همچنین مناسب آب و هوای خشک مانند تهران میباشد . کاشت پودری هم مقاومت بیشتری دارد هم دیزاین روی ناخن زیبا تر میشود و هم اینکه کمتر هوا میگیرد.کاشت ناخن پودر به ترتیب با سوهان کشی ناخن و ضد قارچ روی ناخن ها شروع  شده و بعد مواد گذاری و در آخر با دیزاین روی ناخن های کاشت شده خاتمه میباشد. انواع خدمات کاشت ناخن در ونک را پیش ما تجربه کنید و مشتری همیشگی ما خواهیدشد.

بهترین کاشت ناخن هلویی تو ونک

کاشت ناخن هلویی یکی از زیباترین کاشت ها در بین مشتری های ما در ونک میباشد و اصولا بدون دیزاین انجام میشود و به خودی خود با رنگ متمایل به هلو زیبایی خاصی به ناخن ها میدهد. در این روش ، نتیجه نهایی کاشت ناخن بسیار طبیعی تر و زیباتر خواهد بود.هر چه قدر ناخن کار حرفه ای تر باشد کاشت هلویی از زیبایی خاصی برخوردار خواهد بود.

کاشت ناخن هلویی ونک

تفاوتی که در کاشت ناخن پودری معمولی و پودری هلویی وجود دارد تنها در رنگ هلویی می باشد. به بیانی دیگر در این نوع کاشت ناخن ، از پودر هلویی رنگ مات و براق استفاده می ‌شود. کاشت ناخن حرفه ای هلویی با بهترین مواد کاشت ناخن در ونک را تجربه کنید.

کاشت ناخن ژله ای در محدوده میدان ونک

کاشت ناخن ژله ای در ونک .طریقه کاشت ژله ای به این صورت است که مراحل کاشت و زیر سازی ناخن با این شیوه از کاشت ناخن، همانند زیرسازی معمولی انواع کاشت ها است. در ابتدا مانیکور خشک به وسیله سوهان برقی انجام شده و پوسته های اضافی اطراف ناخن برداشته می شوند ، سپس با سر سوهان زبر سوهان برقی ، خراش هایی بسیار ظریف روی صدف ناخن ها ایجاد می کنیم. کاشت ناخن محدوده میدان شقاقی ونک .این خراش ها باید به گونه ای بسیار سطحی ایجاد شده و از صدمه زدن به صدف طبیعی ناخن ها خودداری شود . بعد از اتمام زیر سازی ، از ضد قارچ و مواد گذاری مخصوص کاشت ژل انجام میشود. کاشت ناخن تخصصی در محدوده ونک تهران .

کاشت ناخن با فرم ، انواع کاشت ناخن در ونک

انواع خدمات کاشت ناخن و دیزاین ناخن

انواع لاک و لاک ژل طراحی و فرنچ وکروم شاتر کروم هلوگرام لنز فویل شوگر استیکر گل خشک نگین ، اکلیلی گریم و… با قیمت مناسب انجام میشود

انواع دیزاین ناخن ذوزنقه-بالرینا-لبخند-لب-اشاره-دور-مربع-مربع-استوایی-بیضی-بادام-استایل

پرایمر ، بیلدینگ ، فینیشینگ ، تاپ شاین ، محلول کلینر ، ژل زیر سازی ، ژل استحکام دهنده ، ژل نهایی درخشان ، دستگاه UV و یا LED

دستگاه ال ای دی LED کاشت ناخن