کاشت ناخن محدوده ونک (نیل گروپ)

کاشت ناخن نیل گروپ محدوده میدان ونک – گاندی جنوبی

کاشت ناخن به دلیل خلق زیبایی منحصر به فرد در دست های خانم ها ، طرفداران و علاقمندان زیادی را در دنیای امروزی برای خود پیدا کرده است . دلیل اکثرا خانم ها در تهران و در مرکز ما در ونک برای کاشت ناخن زیبا کردن و طراحی و فرم دادن به ناخن هایشان میباشد. خانم ها ناخن های خود را بی برورو میدانند و میگویند ناخن هایشان نامنظم میباشد .

کاشت ناخن برای ناخن کار در صورت رعایت نکردن الزامات ضرر دارد ولی برای متقاضی کاشت ناخن تا حالا ضرری انچنانی از طرف پزشکان به اثبات نرسیده است.

 

هزینه کاشت ناخن در محدوده ونک تهران

کاشت ناخن ساده: 100.000 تومان
کاشت ناخن پلی ژل: 150.000 تومان
کاشت ناخن ژل: 130.000 تومان
ترمیم کاشت ناخن از: 60.000 تومان
کاشت ناخن لمینت: 100.000 تومان
پدیکور پا: 80.000 تا 160.000 تومان
کاشت شصت پا: 90.000 تومان

کاشت ناخن اکریلیک در ونک

کاشت ناخن اکریلیک با ترکیبی از مایع و پودر با استفاده از قلم مو روی ناخن های شما انجام میشود و به وسیله هوا یا دستگاه مخصوص خشک می‎ شود . یک ناخن کار خوب باید با استفاده از تکنیک های مختلف ، ناخنی زیبا و طبیعی برای شما طراحی خواهد کند. اگر میخواهید کاشت ناخن شما ماندگاری بیشتری داشته باشد و تغییر چشمگیری در شکل ناخن های شما ایجاد کند ، کاشت اکریلیک گزینه مناسبی برای شما در تهران خواهد بود.

کاشت ناخن ونک ، ناخن کار ونک ، خدمات ناخن ونک

کاشت ناخن با ماندگاری بیشتر در ونک

کاشت ناخن با ماندگاری زیاد در محدوده ونک .در صورت رعایت مراقبت های لازم و مناسب از کاشت ناخن اکریلیک ، این کاشت به مدت حداکثر یک ماه بر روی ناخن های شما ماندگاری دارد. باید در 5 روز آخر برای ترمیم کاشت ناخن تان ، به ناخن کار تان مراجعه کنید تا ماندگاری کاشت را تا یک ماه بیشتر کند. اصلی ترین مراقبت های کاشت ناخن که ما در ونک به مشتریها توصیه میکنیم عبارتند از : 1- باز نکردن درب کنسرو با ناخن کاشته شده. 2-در هنگام تمیز کاری ناخن ها ، آنها را بررسی و از سفت بودن آنها مطمئن شوید. 3-ناخن کاشت را هر 2 تا 3 هفته باید ترمیم کرد. 4-نگذارید ناخن کاشته شده به جایی گیر کند.

کاشت ناخن بیبی بومر چیست ؟
کاشت ناخن پرطرفدار بیبی بومر ، کاشتی محبوب و زیبا است. در این نوع کاشت از دور رنگ استفاده میشود برای قسمت پایین ناخن از رنگ های هلویی و صورتی یا گلبهی و برای قسمت بالای ناخن از رنگ سفید استفاده میشود . در این نوع کاشت مرز بین دو رنگ وجود ندارد و حالت سایه روشن در این مرز بوجود اورده اند .
گریم کاشت ناخن چیست؟
کاشت گریم یکی از جذاب ترین کاشت ها و مناسب برای ناخن های پهن وکوتاه است . ترمیم این نوع کاشت بسیار راحت تر از کاشت های دیگر است.استحکام و ماندگاری بیشتری نسبت به بقیه کاشت ها دارد و ناخن کار باید حرفه ای باشد. این کاشت نسبت به دیگر کاشت ها هزینه بالاتری دارد .
علت افتادن کاشت ناخن چیست؟
کاشت ناخن یک حرفه ای ظریف و پر از نکات ریز است و افتادن و هوا گرفتن کاشت ناخن عوامل مختلفی دارد که بیشتر به حرفه ای بودن ناخن کار برمیگردد. بستر سازی، سوهان کشی، قوص کاشت ناخن، تاریخ مصرف مواد کاشت و ... صدها نکته دیگر از عوامل کنده شدن کاشت ناخن میباشد.
کاشت ناخن نمازی یا موقت چیست؟
کاشت ناخن نمازی یک کاشت ناخن موقت است یعنی هر زمان دوست داشتید می توانید کاشت ها را بردارید. در حالت کلی کاشت ناخن نمازی 10 روز ماندگاری دارد و در این مدت هر موقع خواستید میتوانید ریموو کنید.
بازار کاشت ناخن چگونه است؟
کاشت ناخن یک حرفه جذاب و پرطرفدار در دنیا است که روزانه بر تعداد مشتریان این متد زیبایی افزوده میشود با یادگیری کاشت ناخن و تلاش در این راه میتوانید از بازار کاشت ناخن ایران نهایت استفاده را بکنید درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

خدمات لاک ناخن در منطقه ونک

خدمات لاک ناخن در منطقه ونک . پاک کردن لاک ناخن مراحلی دارد که باید به آن توجه کرد .تا جای ممکن باید از کندن لاک ناخن پیشگیری کنید زیرا لایه‌ای طبیعی از خود ناخن نیز در این شرایط به همراه لاك كنده می‌شود و این موضوع به مرور زمان باعث نازک شدن ، خرابی و شكستن ناخن می‌شود.

خدمات لاک ناخن قرمز ، لاک ناخن عروس ، لاک ناخن آیینه ای در ونک
خدمات لاک ناخن در ونک

ارائه بهترین خدمات ناخن در ونک . برای پاک کردن لاک ناخن حتما باید از لاک پاک کن استفاده كنید. لاک ناخن های پرطرفدار و جدید عبارتند از : لاک ناخن آیینه ای (مشکی ، قرمز ، طلایی) ، لاک ناخن مات ، لاک ناخن ژله ای

طراحی و دیزاین کاشت ناخن در ونک

پالت طراحی و دیزاین ناخن ; استفاده از پالت ناخن برای افرادی ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است. چون مانع از جویدن ناخن ها می‌شود این پالت ها در اندازه‌های گوناگون و رنگ‌های طبیعی متنوع در بازار موجود میباشد . ولی کاشت ناخن مصنوعی با پالت های ناخن مصنوعی (تیپ کاشت ناخن) آماده فرق میکند.

دیزاین ناخن لوزی ، تیپ ناخن نوک تیز ، تیپ کاشت ناخن اشاره ، انواع کاشت ناخن

💅🏻کاشت ناخن ژله ای در مناطق مرطوب دوام بیشتری دارد و کاملا شیشه‌ای و کریستالی و زیبا است. ناخن‌هایی که با روش Mix و ژل کاشت می‌شوند از نظر ظاهری بسیار به هم شبیه هستند و زیبایی منحصر بفردی دارند البته که گرانتر از کاشت ناخن با پودر یا اکرولیک هستاند.

💅🏻 کاشت ناخن قالبی ، به دلیل عدم پرداخت و سایش ناخن قبل از کاشت ،زیبایی و ظرافت آن از روش های دیگر کاشت، کمتر است ولی در ازای این معایب می توان به سرعت بالا و راحتی کاشت، عدم نیاز به ترمیم زیاد و عدم اتلاف وقت در رسیدگی به آن اشاره کرد .

آدرس: کاشت ناخن در محدوده میدان ونک – خیابان گاندی

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.