کاشت ناخن تهران - کاشت ناخن یوسف آباد - کاشت ناخن ونک - نیل گروپ

آموزش کاشت ناخن بی بی بومر در ونک

کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت در ونک تهران

کاشت ناخن بیبی بومر در اروپا و در کشورهای مثل آلمان و فرانسه طرفداران زیادی دارد . طبق گزارش های جهانی توسط بعضی موتور های جستجو اینترنتی هشتگ های کاشت ناخن بیبی بومر در دنیا و در ایران  100 درصد افزایش یافته اند . حتما شما هم علتش را میپرسید که چرا اروپایی ها و دیگر مردم دنیا دوست دارند کاشت بیبی بومر انجام دهند. کاشت ناخن بیبی بومر مشابه مانیکور فرانسوی میباشد نوک ناخن حالت نرمی ورنگ سفید یخی میباشد.کاشت ناخن نیل گروپ در تهران . زنان اکثر دوست دارند که ناخن هایی بلند و زیبای به رنگ های سفید و صورتی ، مشابه ناخن های خود داشته باشند . یکی از ناخن کاران مطرح اروپایی در باره کاشت بیبی بومر میگوید که کاشت بی بی بومر (آمبره) همان مانیکور کلاسیک فرانسوی بود که با تغییرات از سال 1940 شروع شد و به حالت امروزی درآمده است . ناخن های بی بی بومر ترکیبی کامل از حداقل هنر ناخن و مانیکور کلاسیک فرانسوی است. برای انجام کاشت ناخن بیبی بومر در ونک تهران با ما تماس بگیرید.

آموزش کاشت ناخن بیبی بومر یا آمبره در ونک

کاشت ناخن بیبی بومر در ونک. کاشت بیبی بومر(baby boomer nail) از زیر شاخه های کاشت ناخن گریم است که میتوانید برای آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد به ونک و ونک تهران مراجعه کنید. در کاشت بیبی بومر از دو رنگ مختلف به گونه ای استفاده می کنند که رنگ ها در میانه ناخن در یکدیگر محو گردند و هیچ خط فرضی در میان آنها مشخص نباشد به همین علت نام دیگر روش کاشت ناخن بیبی بومر کاشت هایلایت است.

کاشت ناخن بی بی بومر چگونه انجام میشود؟

کاشت بی بومر در تهران . در این روش پس از آماده سازی و زیرسازی ناخن ها دست را حدود 180 ثانیه درون دستگاه UV قرار می دهیم، سپس از پودر بیبی بومر سفید در نوک ناخن ها ( فرنچ ناخن ) استفاده کرده و به سمت ریشه حرکت می نمائیم.

عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن تا نوک ناخن را مواد گذاری می کنیم. سپس به وسیله گیره مخصوص دو طرف ناخن را سفت کرده و به مدت 120 ثانیه در دستگاه UV قرار داده و در آخر سوهان کاری انجام داده و پس از زدن لایه ای از تاپ کت براق بر ناخن ها مجددا در دستگاه قرار می دهیم.

منتشرشده توسط

شکوه

سایت نیل گروپ -ناخن کار حرفه ای در ونک و یوسف آباد - برای آموزش کاشت ناخن و خدمات کاشت ناخن به صورت حرفه ای در این محدوده با ما تماس بگیرید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.