مرکز تخصصی كاشت ناخن ونک

مرکز تخصصی كاشت ناخن ونک

مرکز تخصصی كاشت ناخن ونک; کاشت ناخن یکی از حرفه های ظریف و حساس حرفه آرایشگری زنانه میباشد که یک ناخن کار تنها با داشتن تجربه فراوان میتواند یک کاشت ناخن بی عیب و نقص انجام داد. در کاشت ناخن علاوه بر زیبای خاص ناخن ها، هم صدف ناخن بلندتر میشود و هم مقاومت ناخن بیشتر از قبل شده و شکل و مدل ناخن زیباتر میشود.

مرکز تخصصی كاشت ناخن ونک

ناخن کار در صورت نداشتن تبحردر کاشت ناخن، زیر مواد هوا گرفته و مواد بلند میشود یا و بعد از مدتی تبدیل به قارچ میشود . برای انجام یک کاشت ناخن خوب به یک مرکز تخصصی که ناخن کار حرفه ای دارد مراجعه کنید. ما در ونک با داشتن ناخن کار های حرفه ای و با سابقه چندین ساله بهترین خدمات کاشت ناخن را برای مشتریان انجام میدهیم.

مرکز تخصصی كاشت ناخن ونک

ترمیم کاشت ناخن در ونک

ناخن ها هر روز در حال رشد طولی و عرضی هستند بنابر این اگر کسی که کاشت ناخن انجام داده است با رشد رو به جلو ناخن ها ، مواد کاشت ناخن چسبیده روی صدف ناخن از انتهای ناخن یا کوتیکول ناخن، فاصله میگیرید و ناخن رشد کرده و بدون مواد و سفید میماند. ترمیم کاشت ناخن در ونک; جای خالی ناخن که بدون مواد است در عرض 20 الی 30 روز کاملا مشخص میشود و نمای بدی به ناخن ها میدهد در این صورت است که باید ترمیم کاشت ناخن انجام شود.

انواع کاشت ناخن در ونک

کاشت ناخن مصنوعی به دو روش انجام میشود کاشت ناخن با تیپ و بدون تیپ ناخن. تیپ ناخن که همان  ناخن مصنوعی هایی هستند که بازار در رنگ و ها و طرحهای مختلفی به صورت بسته بندی شده موجود است . و تمام لوازم آرایش فروش ها این تیپ ها را دارند ولی تیپ های مورد استفاده ناخن کار ها سفید و بدون طرح هستند. ناخن کارها بعد آماده سازی بستر صدف ناخن، این تیپ ها را بر روی ناخن میپچسبانند و مراحل دیگر کاشت ناخن را مانند دیزاین یا مواد گذای را روش انجام میدهند.

 

چگونه کاشت ناخن بدون تیپ انجام میشود؟

در کاشت ناخن بدون تیپ، از فرمر کاشت ناخن استفاده میشود و مواد کاشت ناخن مستقیم بر روی صدف ناخن قرار میگیرند و دیزاین روی این مواد انجام میشود. کاشت ناخن بر روی هز 10 تا ناخن مطابق با سلیقه و در نظر گرفتن نظر مشتری انجام میشود.

کاشت ناخن با فرمر و بدون تیپ در نارمک

 

انواع  روش های کاشت ناخن

کاشت ناخن به سه روش انجام میشود .

  • کاشت ناخن پودری
  • کاشت ناخن ژله ای
  • کاشت ناخن قالبی

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین و بهترین نوع کاشت ناخن در دنیا است در این روش مواد اکرولیک را که حالت اولیه پودری در رنگ های سفید و شفافا و هلویی هستند با استفاده از لیکوئید مایع صورت خمیری در اورده و برای کاشت ناخن استفاده میشود. کاشت پودری دارای استحکام و مقاومت زیادی است و انواع دیزاین های کاشت را میتوان بر روی این نوع متد پیاده کرد.

مزیت کاشت های پودری

ماندگاری بالایی دارد – به راحتی شکسته نمیشود – استحکام ناخن ها را بالا میبرد.

کاشت ناخن پودر در ونک

 

کاشت ناخن ژله ای (با ژل)

کاشت ناخن با ژل هم یکی از کاشت های زیبا به حساب میاد. طریقه کاشت نااخن با مواد ژل همانند کاشت ناخن با پودر است. رنگ مواد کاشت با ژل هلویی، صورتی، کلیر و سفید گچی هستند . کاشت ناخن با ژل کاشت زیبایی است به همین خاطر چون موادش هم گرانتر میباشد قیمت کاشت با این مواد گرانتر در میاد به همین خاطر مشتری های خاص خود را دارد . مواد کاشت ژله ای ، مایع میباشد. مقاومت این کاشت کمتر از پودری است.

انواع کاشت ناخن با ژل

  1. کاشت ناخن با پلی ژل (کاشت ناخن تیوپی)
  2. کاشت ناخن با ژل کاسه ای (کاشت ناخن با ژل بیلدر)
  3. لمینت ناخن

 

کاشت ناخن با قالب

کاشت ناخن با قالب همانند دیگر متدهای کاشت ناخن، طرفدار انچنانی ندارد. این نوع کاشت کیفیت پایینی دارد و اگر ناخن کار قلقل کار را ندوند زود هوا میگیرد. از این نوع کاشت در مواقعی که ناخن کاران مشتری زیادی دارند ( اعیاد و شب عید) و میخواهند در مدت زمان کمتری مشتریان زیادی را را بندازند از این نوع کاشت استفاده میکنند.

انواع دیزاین های کاشت ناخن

در ادامه مطالب چند نوع دیزاین کاشت ناخن که بر روی کاشت پودری انجام میشود را برایتان معرفی میکنیم.

کاشت ناخن ماربل

یکی از روش های کاشت ناخن است که به شکل سنگ مرمر می باشد. در این روش ابتدا پودر گچی را بر روی ناخن قرار می دهند و بر روی آن خط های نا متوازن با لاک مشکی می کشند سپس با استون یا لیکویید بر روی رنگ مشکی رگه هایی مانند سنگ مرمر ایجاد می کنند.

کاشت ناخن ماربل

 

کاشت ناخن فلای آن

کاشت ناخن فلای آن کاشتی سوئیسی است و نوعی کاشت ناخن است که در آن از لیکویید و پرایمر استفاده نمی کنند بنابراین با حذف شدن این دو ماده خطرات کاشت ناخن کاهش یافته بنابراین برای خانم های باردار یک روش بی ضرر است.این کاشت برای خانمهایی که کاشت نمیخواند و مرتب ژلیش میکنند تا ناخن خودشون نشکند توصیه میشود.این کاشت برای خانمهای کارمندی که بخاطر کارشون نمیتونند کاشت کنند توصیه میشود.این کاشت بسیار محکم، زیبا، طبیعی هست.

کاشت ناخن ژلیش

در این نوع کاشت ناخن ، روی ناخن طبیعی لاک های ژل مخصوصی می زنند . این نوع از کاشت که دارای دوام متوسطی است و نیازی به سوهان کشی ندارد و ظاهری بسیار طبیعی به ناخن های فرد می بخشد.

کاشت ناخن انواع مختلفی دارد ولی ما چند تا از دیزاین های کاشت ناخن پودری را برایتان گذاشته ایم .

مرکز تخصصی كاشت ناخن ونک
كاشت ناخن ژله ای

منتشرشده توسط

شکوه

سایت نیل گروپ -ناخن کار حرفه ای در ونک و یوسف آباد - برای آموزش کاشت ناخن و خدمات کاشت ناخن به صورت حرفه ای در این محدوده با ما تماس بگیرید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.